Wat ik (Jacco) toch weer allemaal heb meegemaakt, ongelooflijk. Om te beginnen ging mijn opvang gezin zonder mij op vakantie kan je het je voorstellen? Ben zelf ook op vakantie gegaan het is goed met hun, reuze naar m'n zin gehad maar toch eigenlijk stiekem wel blij om weer "thuis" te zijn want weet je ik kan niet zo goed tegen drukte en dan bedoel ik drukte in de zin van een hoop van die gevederde bij elkaar. Daar krijg ik een beetje stress van en dan ga ik heel dom m'n eigen veren eruit halen en knippen..
Dat was het begin nog maar van m'n avontuur. Begin vorige week ben ik heel erg gaan schreeuwen, ik kan veel praten maar helaas niet uitleggen wat er was. In eerste instantie dacht de vrouw des huizes dat die blauwe achter me aan zat maar die zat een beetje op afstand toe te kijken wat ik deed. Dezelfde dag nog had ze door dat ik pijn had, volgens mij heeft ze alle hulpbronnen ingeschakeld om me te helpen. Ze moest kijken wat er was en dus moest ik in de handdoek dat laat ik gedwee toe ik vind het niet leuk maar ja als ik er eenmaal in zit vind ik het niet meer zo erg eigenlijk. Het werd nog een hele consternatie met bloed, maïzena en een kleine ingreep maar ik ben er vanaf!
IMG_20200915_162105__01.jpg
Nu moei ik me de laatste dagen veel met de baby des huizes, dat betekend zingen, roepen, praten, fluiten eigenlijk gewoon heel gezellig doen! Ook de kinderliedjes die ik hoor vind ik helemaal het einde om me in te mengen. Dus als er nog iemand op zoek is naar een echte partystarter dan meld ik me graag aan!
Hier nog wat voorbeeldige plaatjes van me :
IMG_20200915_161244__01.jpg
IMG_20200915_161239__01.jpg
Groetjes Jacco -roodstaart2